آموزش استخراج رایگان بیت کوین

آموزش های استخراج رایگان بیت کوین با استفاده کامپیوتر های شخصی و کسب درآمد مناسب

آموزش استخراج رایگان بیت کوین

آموزش های استخراج رایگان بیت کوین با استفاده کامپیوتر های شخصی و کسب درآمد مناسب

آموزش استخراج رایگان بیت کوین

آموزش سایت cryptotab درآمد از طریق بیت کوین ما در این سایت به شما این را اموزش میدهیم که چگونه خواهید توانست با کامپیوتر و یا لپ تاپ خود براحتی کسب درآمد داشته باشید.

تبلیغات
طبقه بندی موضوعی
بایگانی
نویسندگان

آموزش برداشت بیت کوین از cryptotab

دوشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۷، ۱۱:۰۳ ق.ظ

یکی از روش های درامد از بیت کوین ماین کردن ( استخراج) آن از استخر های استخراج بیت کوین میباشد،ماین بیت کوین، ستون فقرات شبکه این ارز دیجیتال میباشد. ماینرها یا استخراج کنندگان برای تامین امنیت و تایید تراکنش های بیت کوین، نقش حیاتی ایفا می‌کند.

آموزش برداشت بیت کوین از cryptotab

کریپتوتب با استفاده از منابع دستگاه شما در شبکه بلاک چین بیت کوین استخراج میکند و به ازای حل بلاک ها به شما مبلغی پرداخت میکند، که این مبلغ به صورت بیت کوین میباشد.

CryptoTab-Erfahrungen-Test-Review آموزش برداشت بیت کوین از cryptotab + اثبات برداشتی


استخراج بیت کوین با سایت cryptotab

به جرات میتوان گفت کریپتوتب (cryptotab) یکی از ساده ترین روش های ممکن برای استخراج بیت کویت میباشد، در واقع cryptotab نام یک پلاگین برای مرورگر های گوگل کروم و فایرفاکس است، که کاربران میتوانند با نصب آن با استفاده از رایانه های شخصی خود به استخراج بیت کویت مشغول باشند.

 

آیا کریپتوتب واقعی است؟

شاید در گوگل این مورد را جستجو کرده باشید و بین سایت های زیادی سردرگم شده باشید، ما به جرات میگوییم ماین کردن از طریق این ابزار کاملا واقعی است و میتوانید مقدار بیت کوین استخراج شده خود را براحتی کمتر از 48 ساعت در کیف پول خود داشته باشید، برای آگاهی از صحت این موضوع در ادامه همراه ما باشید.

 

چگونه میتوان کسب درآمد از طریق کریپتوتب رو شروع کرد؟

شما از همین حالا میتوانید با مطالعه این دو مطلب آموزشی درآمد خود را استارت بزنید :

آموزش سایت cryptotab استخراج بیت کوین

دانلود نرم افزار cryptotab

 

آموزش برداشت بیت کوین از cryptotab

اگر تا اینجای مطلب رسیده اید، بدین معنا است که توانسته اید با کریپتو به درامد برسید، در ادامه همراه ما باشید برای اینکه به شما بگوییم چگونه بتوانید بیت کوینی را که استخراج کردید برداشت کنید.

در نرم افزار کریپتوتب یک حداقل برداشتی وجود دارد، اگر شما از نرم افزار آن برای ماین کردن استفاده میکنید سرعت ماین کردن شما بیشتر خواهید بود و قطعا زودتر به حداقل مبلغ خواهید رسید. حداقل مبلغ برداشتی (0.00001 BTC) است، این عدد دقیقا در صفحه اصلی نرم افزار قابل مشاهده هست همان صفحه ایی که سرعت ماین کردن و مقدار بین کوین ماین شده قابل نمایش هست طبق تصویر زیر :

mine1 آموزش برداشت بیت کوین از cryptotab + اثبات برداشتی

پس اگر میزان بیت کوین شما به حداقل مبلغ رسیده است طبق این آموزش عمل کنید، روی گزینه منو (3 خط افقی زیر هم) کلیک کنید و روی دکمه WITHDRAW کلیک کنید.

mine2 آموزش برداشت بیت کوین از cryptotab + اثبات برداشتی

بعد از کلیک کردن روی گزینه بالا با صفحه روبه روی میشوید که از شما درخواست میشود اکانت خود را به یکی از شبکه های اجتماعی مانند گوگل،فیس بوک،واتس اپ و… متصل کنید، بعد از اینجا این کار صفحه ایی همانند شکل زیر برای شما ظاهر میشود:

mine3 آموزش برداشت بیت کوین از cryptotab + اثبات برداشتی

در کادر اول آدرس کیف پول بیت کوین خود را وارد کنید. و در فیلد دوم مقدار بیت کوینی که میخوایید برداشت کنید را وارد کنید و در آخر روی دکمه آبی رنگ تایید کلیک کنید. بعد از ثبت درخواست واریز اگر روی گزینه payment history کلیک کنید تاریخچه برداشتی های شما قابل نمایش هست، اگر وضعیت پرداختی شما از وضعیت pending به وضعیت سبز رنگ processed تغییر کند بدین معناست هست که مبلغ به حساب بیت کوین شما واریز شده است.

mine3-1 آموزش برداشت بیت کوین از cryptotab + اثبات برداشتی

اثبات برداشتی از cryptotab

همانطور که در تصویر زیر مشاهده میکنید مبلغ درخواست شده طی 24 ساعت آینده توسط کریپتوتب دقیقا با همان مبلغ به کیف پول بیت کوین ما ارسال شده است.

btcc-money آموزش برداشت بیت کوین از cryptotab + اثبات برداشتی

پس همین حالا فرصت را از دست ندهید با عضویت در این نرم افزار و جذب زیرمجموعه برای خود درآمد کسب کنید.

عضویت در کریپتوتب و شروع درآمد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی