آموزش استخراج رایگان بیت کوین

آموزش های استخراج رایگان بیت کوین با استفاده کامپیوتر های شخصی و کسب درآمد مناسب

آموزش استخراج رایگان بیت کوین

آموزش های استخراج رایگان بیت کوین با استفاده کامپیوتر های شخصی و کسب درآمد مناسب

آموزش استخراج رایگان بیت کوین

آموزش سایت cryptotab درآمد از طریق بیت کوین ما در این سایت به شما این را اموزش میدهیم که چگونه خواهید توانست با کامپیوتر و یا لپ تاپ خود براحتی کسب درآمد داشته باشید.

تبلیغات
طبقه بندی موضوعی
بایگانی
نویسندگان

ماین کردن بیت کوین آسان شد+آموزش

دوشنبه, ۲ مهر ۱۳۹۷، ۱۰:۴۱ ق.ظ

بیت کوین یک شبکه و ارز پرداخت جدید است. تراکنش های این شبکه به صورت همتا به همتا و بدون نیاز به واسطه ها انجام می شوند. این بدان معناست که ما برای انجام تراکنش ها نیاز به نهاد های متمرکز مانند بانک یا موسسات دیگر نداریم.

آموزش سایت cryptotab درآمد از طریق بیت کوین

how-to-mine-bitcoins آموزش سایت cryptotab استخراج بیت کوین


ماینینگ یا استخراج بیت کوین چیست؟

ماین بیت کوین، ستون فقرات شبکه این ارز دیجیتال میباشد. ماینرها یا استخراج کنندگان برای تامین امنیت و تایید تراکنش های بیت کوین، نقش حیاتی ایفا می‌کند. بدون وجود ماینرها، شبکه مورد حمله قرار می‌گیرد و ناامن خواهد بود. استخراج بیت کوین توسط کامپیوترهای خاصی انجام می‌شود و وظیفه ماینرها این است که شبکه را امن کرده و تراکنش بیت کوین را پردازش نمایند. ماینرها با حل یک مساله محاسباتی به جوابی دست می‌یابند که به آن‌ها اجازه می‌دهد تا بلوک‌های تراکنش ها را به هم متصل کنند (بلوک‌های متصل تشکیل یک بلاکچین می دهد.) به ازای این سرویس که به شبکه می‌دهند، کارمزد تراکنش و بیت کوین جدید جایزه می‌گیرند. در حقیقت با این کار بیت کوین تولید کرده‌اند و به همین دلیل هم به کار آنها استخراج می‌گویند، استخراج بیت کوین توسط کامپیوتر های انجام میشود و افراد از این طریق درامد مناسبی کسب میکنند.

 

استخراج بیت کوین با سایت cryptotab

به جرات میتوان گفت کریپتوتب (cryptotab) یکی از ساده ترین روش های ممکن برای استخراج بیت کویت میباشد، در واقع cryptotab نام یک پلاگین برای مرورگر های گوگل کروم و فایرفاکس است، که کاربران میتوانند با نصب آن با استفاده از رایانه های شخصی خود به استخراج بیت کویت مشغول باشند.

tabb آموزش سایت cryptotab استخراج بیت کوین

 

آیا کریپتوتب واقعی است؟

شاید در گوگل این مورد را جستجو کرده باشید و بین سایت های زیادی سردرگم شده باشید، ما به جرات میگوییم ماین کردن از طریق این ابزار کاملا واقعی است و میتوانید مقدار بیت کوین استخراج شده خود را براحتی کمتر از 48 ساعت در کیف پول خود داشته باشید، برای آگاهی از صحت این موضوع در ادامه همراه ما باشید.

 

کریپتوتب چیست و چگونه کار میکند؟

cryptotab با استفاده از منابع دستگاه شما در شبکه بلاک چین بیت کوین استخراج میکند و به ازای حل بلاک ها به شما مبلغی پرداخت میکند، که این مبلغ به صورت بیت کوین میباشد. برای شروع کار کافی است فقط نرم افزار کریپتوتب را نصب کنید و شروع به درآمد زایی کنید.

 

آیا واقعا کسب درامد از cryptotab واقعی است؟

بله شما میتوانید براحتی بدون نیاز به دانش خاصی شروع به استخراج بیت کویت کنید، اما توقع نداشته باشید که در عرض چند روز به درامد بالایی برسید درامد از طریق ماین کردن نیازمند صبر و حوصله ای زیادی است. شاید استخراج به صورت معمولی کار چندان ساده ای نباشد اما با امکانی جذابی که کریپتوتب در اختیار کاربران خود قرارداده است شما میتوانید با تلاش و ایده های بازاریابی خود درامد نسبتا قابل قبولی داشته باشید.

 

آموزش سایت cryptotab استخراج بیت کوین

از حالا به شما شروع کار را آموزش می دهیم :

+ ابتدا نرم افزار cryptotab را از طریق لینک زیر دانلود کنید.

دانلود نرم افزار cryptotab

+ بعد از دانلود نرم افزار اقدام به نصب آن کنید، و آن را اجرا کنید.

+ همانند تصویر روی آیکون آدمک سمت راست کلیک کنید و با جمیل خود وارد شوید. (برای ذخیره مشخصات)

crt1 آموزش سایت cryptotab استخراج بیت کوین

+ بعد از اینکه با مشخصات جیمیل خود لاگین شدید، برای اینکه شروع به استخراج بیت کوین کنید، بر روی آیکون کوچک بالا یا گزینه start mining کلیک کنید.

crt3 آموزش سایت cryptotab استخراج بیت کوین

+ در صفحه باز شده خواهید دید که دستگاه شما در حال ماین کردن میباشد. در تصاویر زیر به شما توضیح میدیم هر گزینه چه کاربردی دارد.

 

crytotab-main0 آموزش سایت cryptotab استخراج بیت کوین

درامد از طریق بیت کوین

+ بعد از استارت زدن استخراج باید شروع کنید به جذب زیر مجموعه چرا که اگر بدون زیرمجموعه نداشته باشید، درامد شما خیلی ناچیز خواهد بود، ویژگی خوبی که کریپتوتب دارد این هست که شما قادر هستید با استفاده از لینک زیرمجموعه گیری خود اقدام به جذب افراد برای نصب این نرم افزار کنید و اگر انها شروع به استخراج کنند درصدی هم به شما میرسد از جذاب ترین ویژگی های cryptotab این است که اگر زیرمجموعه های شما اقدام به جذب زیرمجموعه کنند شما از زیرمجموعه زیرمجموعه خود درصدی دریافت خواهید کرد! این قابلیت تا 10 مرحله پایینتر برای هر کاربر فعال است.

+ پس سعی کنید تمام تلاش خود را بکنید برای جذب زیرمجموعه، من به شما قول میدهم اگر حتی در بدترین حالت تعداد زیرمجموعه های فعال شما بیش از 40 نفر باشد شما درامد قابل قبولی خواهید داشت.

+ بعد از اینکه درامد شما به حداقل میزان برداشتی یعنی (0.00001 BTC) رسید شما قادر هستید که درخواست واریز ثبت کنید برای درخواست واریز باید آدرس کیف پول بیت کوین خود را وارد کنید تا مبلغ طی 24 ساعت و حتی کمتر به حساب شما واریز شود.

+ برای برداشت بیت کوین از طریق منو آبشاری سمت راست صفحه بر روی دکمه WITHDRAW کلیک کنید. و دوباره برای سینک کردن اکانت خود با مشخصات گوگل خود وارد شوید، اگر مقدار درامد شما به اندازه کافی باشد تصویر زیر را خواهید دید. که با وارد کردن آدرس کیف پول خود و مقدار بیت کوین مورد نظر میتوانید درخواست خود را ثبت کنید.

Screenshot-586 آموزش سایت cryptotab استخراج بیت کوین

اثبات برداشتی از cryptotab

تصویر زیر ثابت میکند که مبلغ درخواست شده از کریپتوتب بعد از گذشت یک روز به حساب کیف پول سایت بازیمون واریز شده است.

btcc-money آموزش سایت cryptotab استخراج بیت کوین

دانلود نرم افزار cryptotab

پس همین حالا این نرم افزار رو نصب کنید و شروع کنید به استخراج کردن و حتما تلاش کنید برای جذب زیر مجموعه.

 

♦ منبع نوشته : بازیمون

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی